romanikavanghelica.wordpress.com
Contribuţiile sunt binevenite, dar vă sfătuiesc să vă deschideţi câte un blog personal pentru fiecare nouă dezbatere, postare, sau chiar pentru câte o idee de titlu. În acest mod simplu, vom reuşi să sufocăm atât WordPressul, cât şi imaginaţia tuturor. Iar traficul va fi atât de împrăştiat pe atât de multe bloguri, încât toate clasamentele se vor desfiinţa pe motiv de ex aequo generalizat. După care toată lumea se va întoarce la Biblie şi o va aplica virtual în viaţa scăpată printre ochiurile reţelei.
Succes vă doresc, deşi e o concurenţă acerbă. Fiind creştin aspirant, mă străduiesc să vă urez de bine.
PRECIZARE IMPORTANTĂ: Nu aspir pe nas (şi nu fac TRAFIC cu) substanţe des incriminate, nu aspir atei, nu aspir alţi creştini, hinduşi, jainişti, comunişti etc. Fac această precizare deoarece m-a izbit violent o cugetare, la ieşirea dintr-o cabină intimă… Era un afiş care spunea „Apăsaţi aici înainte de a pleca!”, ceea ce aplicat literal duce la moarte sigură şi tristă prin buclă infinită. Unii pot ieşi din buclă prin forţe proprii, alţii numai ajutaţi, alţii deloc. Aviz profesioniştilor.
05/10/2009 la 10:23 pm
Link-ul postat de tine nu functioneaza. 🙂 http://romanikavanghelica.wordpress.com
06/10/2009 la 7:04 am
Mulţam, s-a rezolvat!
31/12/2009 la 11:27 am
frumoasa initiativa… pe cand si o lista cu blogurile personale deschise pentru fiecare postare de acolo? =))
06/01/2010 la 12:38 pm
Cristi, îmi pare bine să te „aud” din nou! Din păcate, nu sunt tocmai mândru de articolaşul ăsta, scris la exasperare, după vreo 3-4 „tratamente” cu discuţii despre traficul mai mare, mai bun, mai interactiv, mai select, mai important, mai rafinat, mai semnificativ şi tot aşa mai-mai-mai. E clar că toată lumea se uită la trafic, dar nu înţeleg de ce ar fi altfel la bloguri decât la televiziuni (probabil că dacă eu aş avea trafic, nu aş mai întreba tocmai asta, şi n-aş mai compara OTV-ul cu România Cultural). Nu vreau să spun că audienţa mare înseamnă ofertă de slabă calitate intelectuală, pentru că treaba unui post TV ar fi să atragă maximum de audienţă din publicul pe care şi-l propune ca ţintă, în scopul de care şi-l doresc redactorii sau patronii. Din punctul ăsta de vedere, OTV-ul face o treabă excelentă. Dat fiind că nu are cine să dirijeze strategic un astfel de domeniu, fiecare se luptă pentru ce-l taie capul, şi nu văd rostul ca Money Channel să se plângă de programele Taraf TV, National Geographic de Discovery şi Cartoon Network de Realitatea TV. Cu Alin Cristea şi Marius Cruceru e mai complicat de făcut analogii… Doar uneori mă tentează RDS Info şi CNN (cumpărat în secret de Al Jazeera).